20 Haziran 2014 Cuma

Taşlı Bornoz

Bugün daha önceden taslak haline getirdiğim bir yazımı daha paylaşıyorum sizlerle.

Selenciğimin annesinin yaş günü için hazırlamış olduğum bornozun resimleri aşağıda; detaylar da burada;)

Ekru ve yavruağzı kadife havlu kullandık. Zemin yavruağzı, kol manşetlerinin iç kısmı-geriye kıvrıldığında görünür hale geliyor-  ve şal yaka detayı ekru renk; tabi kemer de..


Yukarıda yaka kapalı iken çektiğim fotoğrafı koydum. Göğüs kısmında annesinin isminin baş harfi "F" hazırladım. Beden boyu diz üstünde kalıyor. Cepler iki tarafta yan dikiş hizasında ve gizli dikildi. Cep kesesi yaka, kemer ve kol manşetinde kullanılan ekru renk ile aynı.


Komple kristal taş ile hazırlanmış olan harfin altına yavruağzı dantel ve ekru kurdela yerleştirildi. Ayrıca kurdela renklerinde iri boncuklar da detay olarak kullanıldı. 


Daha net görebilmeniz için yakından çekilmiş bir fotoğrafı da buraya ekliyorum. 

Fatma Hanım mayıs ayının ilk günü hediyesini aldı, tabi biz de bu özel hediyeyi hazırlama şansını elde etmiş olduğumuz için çok mutlu olduk.. Tekrar iyi yaşlar diliyorum:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder